27 maja 2015

Teatr W Obiektywie 2015

wyniki VI edycji Teatru w Obiektywie ogłoszone zostały w niedzielę. niestety nic nie udało mi się wygrać. serdecznie gratuluję wszystkim laureatom, a Wam pokazuję zgłoszone przeze mnie zdjęcia. galerię zwycięskich zdjęć tegorocznej edycji niebawem będzie można obejrzeć tutaj.
hasłem tegorocznych jubileuszowych XXV Spotkań Artystów Nieprzetartego Szlaku było 'w starym kinie'. zdjęcia wysyłać było można do 4 kategorii konkursowych: aktorzy, portret, artystyczne spojrzenie oraz wokół festiwalu. w każdej kategorii jury wybrało 3 zwycięskie zdjęcia, poza tym 7 wyróżnień oraz Grand Prix za najlepsze uchwycenie tematu festiwalu. 

do końca tygodnia wystawę pokonkursową można obejrzeć w Czarnym Foyer ACK "Chatka Żaka"
+ zdjęcie, którego z niejasnych dziś dla mnie powodów nie wysłałam na konkurs, ale je bardzo lubię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz