15 maja 2015

IX Lubelskie Dni Fotgorafii

oto moje krótkie fotograficzne podsumowanie IX Lubelskich Dni Fotografii (08-10.05). niestety nie mam zdjęć ze wszystkich wydarzeń.

*spotkanie autorskie z Pawłem "Totoro" Adamcem/PawelAdamiec.pl - Fotografika kreatywna / Charakteryzacje
i wernisaż jego wystawy "Modern Fairy-Tales"

*wernisaż wystawy Grupy Fotografów Lubelskich "Moda w obiektywie", na którym zawisły 3 moje zdjęcia, na nich Kasia :klik:, Ania :klik: i Adrianna :klik:.

*warsztaty fotograficzne z Pawłem "Totoro" Adamcem
w teorii
i w praktyce
zabawa modyfikatorami
pozowała <Aleksandra Bartosiak>
więcej zdjęć będących efektem warsztatów - wkrótce!

pokaz wizażu fotograficznego i czesania w wykonaniu fantastycznego duetu Magda Pyzik :klik:/MAKE (me) UP - Magdalena Pyzik/ i Mateo Dobraczyński:klik:, którzy jak Jin i Jang ekspresowo i kompleksowo przygotowują modelkę. opowiedzieli nam co, jak, po co i dlaczego, a Kasię Ferschke przygotowali na warsztaty z tworzenia lookbooka.


Kasia gotowa do wyjścia
dziękuję Wam wszystkim za obecność! było fantastycznie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz